/Termeni și condiții
Termeni și condiții2021-01-26T07:55:28+00:00

Termeni si conditii

 Termeni şi condiții contractuale generaleTermenii şi condițiile generale se vor aplica tuturor vânzărilor de bunuri şi servicii de către S.C. Cristexim Solutions S.R.L. (numită MAGAZIN112.ro de aici înainte), prin intermediul magazinului virtual www.magazin112.roLegea aplicabilă contractului este cea a statului român.Prezenta secțiune definește orice contract în temeiul căruia Vânzătorul, MAGAZIN112.RO, transferă sau se angajează să transfere proprietatea asupra unor produse către consumator, iar consumatorul plăteşte sau se angajează să plătească preţul acestora.Folosirea acestui site implică acceptarea Termenilor şi Condițiilor listate mai jos.Prevederile de mai jos reprezintă Termenii şi Condiţiile MAGAZIN112.RO.În cazul în care ne informați, înainte de încheierea contractului (verificarea comenzii), că solicitați livrarea înainte de sau la o dată anume precizată, această dată fiind esenţială din punctul dvs. de vedere, vă rugam să nu plasați comanda, MAGAZIN112.RO neasumându-și responsabilitatea pentru livrări la date fixe, ci înăuntrul termenului fixat în prezentul contract.Prin accesarea în continuare a site-ului de către dvs. reiese acordul dvs. expres, explicit și în cunoștința de cauza cu privire la acceptarea termenilor și condițiilor contractuale, contractul producând efecte obligatorii asupra dvs.Totodată, prin plasarea unei comenzi de către dvs. pe acest site, recunoașteți în mod explicit că această comandă implică o obligație directă de a plati vânzătorului MAGAZIN112.RO.
  1. Preambul
Cumpărător – persoană fizică sau juridică sau altă entitate care își face un cont pe site și care plasează o Comandă confirmată de Vânzător. Vânzător – SC CRISTEXIM SOLUTIONS SRL, cu sediul social în Buzau, str.Oilor Nr.10, avand CUI: 30951482, atribut fiscal RO, nr. de ordine în registrul comerțului: J10/979/2012, cont RO11BUCU1441304241153RON deschis la Alpha Bank.Datele de contact sunt disponibile în secțiunea „Despre noi”.Comandă – un document electronic apărut ca formă de comunicare între MAGAZIN112.RO și Cumpărător, prin care MAGAZIN112.RO este de acord să livreze produsele comandate și Cumpărătorul este de acord să achite contravaloarea acestora.Produse – bunuri care urmează a fi furnizate de către MAGAZIN112.RO Cumpărătorului ca urmare a contractului încheiat. contract – o Comandă confirmată de către Vânzător.
  1. Informații despre produs
Produsele comercializate prin intermediul site-ului www.magazin112.ro sunt noi și în momentul livrării sunt insoțite de factura fiscală, conform legislației în vigoare.Produsele care pot fi personalizate prin adaugarea de inscrisuri si sau embleme nu se fabrica pentru a crea un stoc, fiecare comanda se va procesa intr-un sistem de comanda unica. Produsele model  „Costum” pot fi comandate in sistem individual, pantalonul o anumita masura, bluza/jacheta alta masura.MAGAZIN112.RO poate publica pe site informații despre Bunuri și/sau Servicii și/sau promoții practicate de către acestă sau de către oricare alt terț cu care are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil.Produsele sunt oferite în condițiile respectării prevederilor prezentului contract și în limita stocului disponibil.Din acest motiv MAGAZIN112.RO își asumă dreptul de a nu onora o anumită comandă în cazul în care respectivul produs nu se mai regăsește în stocul magazinului, produsele ramase se demonstrează a fi neconforme pentru livrare sau din motive independente de MAGAZIN112.RO.Toate informațiile folosite pentru descrierea Bunurilor disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia / etc.) sunt informatii care apartin in totalitate lui MAGAZIN112 sau a partenerilor, copierea descrierilor / descarcarea / editarea fotografiilor / stergere watermark reprezinta clar o incalcare a drepturilor si poate fi actionata in instanta.Toate fotografiile / imaginile sunt pastrate de MAGAZIN 112 si in forma bruta, pentru a demonstra furtul efectuat.Tot contentul folosit in website se poate verifica in motoarele de cautare pentru unicitate si autenticitate.Informatiile mai sus prezentate (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia / content etc.) eprezintă o informare a clientului din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate si cu titlu de prezentare.Preturile afișate pe site sunt exprimate în lei și conțin TVA (19% din valoarea produsului).Prețul de achiziție tipărit pe factură va fi același cu cel afișat pe site în momentul plasării comenzii.Cumpărătorul va fi obligat să achite și toate costurile suplimentare de transport, de livrare, taxele poştale sau de orice altă natură, suportate de profesionist pentru a vă pune în posesia produselor comandate, costuri care se adaugă la prețul produselor comandate. (vezi cap.6 „Livrarea”)Costul de utilizare a mijloacelor de comunicare la distanţă în vederea încheierii contractului vă aparține în totalitate.De asemenea, în cazul plaților online Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON.Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai Cumpărătorul.Ne rezervăm dreptul de a schimba prețul produselor prezentate pe site fără o notificare prealabilă.Ne asumăm răspunderea că valoarea comenzii plasate de dvs. nu se va modifica după confirmarea acesteia prin email la adresa specificată de dvs. la înregistrare.MAGAZIN112.RO oferă garanția prevăzuta de legislația aplicabilă, în ceea ce privește inclusiv, dar fără limitare la, funcționarea acestui site, informația, corectitudinea descrierilor, actualizarea conținutului, produsele de pe site, precum și potrivirea lor pentru un anumit scop.Cumpărătorul este de acord în mod expres că folosirea acestui site și cumpărarea produselor se face pe propria raspundere.Nu suntem responsabili pentru posibilele diferențe de culoare între cea afișată pe monitorul dvs. și cea a produsului sau decalajele în ceea ce privește măsura/dimensiunea produselor, datorită particularităților acestora.
  1. Garanția legală de conformitate a produselor
Toate produsele comercializate de către site-ul nostru, beneficiază de condiții de garanție de conformitate conform legislației în vigoare.Termenul de garanție de conformitate oferit de MAGAZIN112.RO (inclusiv pentru vicii ascunse) este cel prevazut de legislatia in domeniu, iar garantia comerciala acordata este de 30 zile și se calculează de la data livrării produsului.Prezumția lipsei de conformitate nu poate fi invocată atunci când:este incompatibilă cu natura produsului – această situație intervine, în general, în cazul produselor a căror durata de viață este mai mică de 6 luni,este incompatibilă cu natura lipsei de conformitate – lipsa de conformitate este provocată de utilizarea incorectă a produsului de către consumator sau de uzura normală a produsului (ex: încălțăminte).Produsele comercializate de MAGAZIN112.RO sunt noi și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.Garanție voluntară convențională se poate acorda doar dacă producătorul oferă o astfel de garanție comercială.În nici într-un caz, drepturile consumatorului nu sunt afectate de existenta sau inexistentă unei garanții convenționale comerciale.Dacă sunteți persoană fizică, vă reamintim drepturile dvs. ca și consumator prevăzute în Legea nr. 449/2003, în special art. 9-14, și anume:„Art. 9 – Vânzătorul este răspunzător faţă de consumator pentru orice lipsă a conformităţii existentă la momentul când au fost livrate produsele.Art. 10 – În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului să i se aducă produsul la conformitate, fără plată, prin reparare sau înlocuire, conform art. 11, sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a preţului ori de rezoluţiunea contractului privând acest produs, în condiţiile art. 13 şi 14.Art. 11 – (1) În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepţia situației în care măsura este imposibilă sau disproporţionată.(2) O măsură reparatorie va fi considerată ca disproporţionată, dacă ea impune vânzătorului costuri care sunt nerezonabile în comparaţie cu cealaltă măsură reparatorie, luându-se în considerare:– valoarea pe care ar fi avut-o produsele dacă nu ar fi existat lipsa de conformitate;– importanţa lipsei de conformitate;– dacă cealaltă măsură reparatorie ar putea fi realizată fără un inconvenient semnificativ pentru consumator.(3) O măsură reparatorie va fi considerată ca imposibilă dacă vânzătorul nu poate asigura produse identice pentru înlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.(4) Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, şi fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acestă a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoștință vânzătorului lipsa de conformitate a produsului.(5) În cazul reparării produsului, în acesta vor fi montate numai piese noi.Art. 12 – Noţiunea fără plată, prevăzută la art. 10 şi 11, se referă la toate costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile poştale, de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manoperă, materiale utilizate şi ambalare.Art. 13 – Consumatorul poate solicită o reducere corespunzătoare a preţului sau rezoluţiunea contractului în oricare dintre următoarele cazuri:– dacă nu beneficiază nici de repararea, nici de înlocuirea produsului;– dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie într-o perioadă de timp rezonabilă;– dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie, conform art. 11 alin. (4), fără inconveniente semnificative pentru consumator.Art. 14 – Consumatorul nu este îndreptățit să solicite rezoluţiunea contractului, dacă lipsa conformităţii este minoră.”
  1. Comanda
Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe site, prin adăugarea Bunurilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza Comanda angajându-se la plată prin una din modalitățile indicate expres. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un Bun este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui Bun în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei Comenzi, implicit nici rezervarea automată a Bunului.Achiziționarea articolelor de uniformă cu însemne oficiale se face pe baza prezentării legitimației de serviciu sau confirmării telefonice la un număr de telefon din rețeaua fixă.MAGAZIN112.RO nu este responsabil pentru comenzile făcute accidental și se exonerează de orice refuz ulterior plasării comenzii.Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii.Dacă MAGAZIN112.RO confirma comanda integral, acest lucru va implica o acceptare completă a termenilor Comenzii.Acceptarea Comenzii de către MAGAZIN112.RO se consideră finalizată atunci când există o confirmare electronică (via e-mail) din partea MAGAZIN112.RO către Cumpărător, conform căreia Comanda a fost verificată, și urmează să intre în procesul de livrare, fără a necesita o confirmare de primire din partea Cumpărătorului.MAGAZIN112.RO nu consideră o comanda neconfirmată, adică pentru care nu a fost trimis email de confirmare, ca având valoarea unui Contract.Prezentul Contract întra în vigoare la confirmarea finală a Comenzii de către MAGAZIN112.RO.
  1. Modalitatea de plată
Pentru cumpărăturile online cu livrare prin curier:Plată se poate efectua:– online cu cardul orice card Visa si MasterCard (plata unică);– la livrare (numerar) catre curierul cara a livrat comanda.
  1. Livrarea
Livrarea se face prin curierat rapid cu unul din partenerii noștri.De la recepția comenzii, termenul de livrare maxim este de 5 zile lucrătoare dacă produsele sunt pe stoc.Dacă produsele intra in procesul de fabricatie , termenul de livrare se va confirma de către un consultant al societății noastre în maxim 24 de ore lucrătoare de la primirea comenzii.În cazul în care produsele dvs. vor fi livrate în mai multe tranșe, dvs. veți achita , daca este cazul, cheltuielile de livrare doar pentru primul colet. În cazul în care unul sau mai multe dintre produsele comandate nu se mai află pe stoc, veți fi înștiințat în acest sens.Ne rezervăm dreptul de a întârzia/refuza o livrare în cazul în care ați optat pentru plata on-line însă suma virată nu este evidențiata în conturile noastre până la termenul limita stabilit pentru vânzare.Pentru livrarea prin curier rapid, tariful este de 19 Ron, TVA inclus, pentru o comanda a carei valoare este sub 999 lei, livrare oriunde in Romania, Livrarea se face numai pe teritoriul României, între orele 8.00-20.00, de Luni până Vineri si 8.00-17.00 in 48 ore oriunde in tara, de la confirmarea cu succes a  finalizarii comenzii, la adresă specificată. Pentru situațiile în care transportatorul majoreaze tariful de livrare, ne rezervăm dreptul, la rândul nostru, să modificăm acest preț. Majorarea de preț întra în vigoare și se aplică tuturor livrărilor expediate după anunțarea majorării.Pentru comenzi cu valoare mai mare de 999 RON, transportul este GRATUIT.Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat dvs. în momentul în care dvs. sau o parte terţă desemnată de dvs., alta decât transportatorul, întră în posesia fizică a produselor comandate.Nu acceptăm onorarea comenzilor prin transportatori indicați de dvs. În acest contract, doar Vânzătorul poate avea opțiunea alegerii transportatorului.Ne rezervăm dreptul de a nu mai onora și expedia comenzi persoanelor care nu și-au îndeplinit obligațiile contractuale, pecuniare sau de altă natura fată de MAGAZIN112.RODe asemenea, ne rezervăm dreptul de a anula comenzile cu date de contact incomplete/incorecte în lipsă unui răspuns din partea Cumpărătorului.După o încercăre de livrare nereușita din culpa clientului, efectuata de către firmele de curierat partenere, comanda dvs. va fi considerată anulată, iar acest contract reziliat.Ne rezervăm dreptul de a nu mai expedia comenzi persoanelor pe contul cărora se înregistrează cel mult doua comenzi a căror livrare nu a putut fi efectuată cu succes.Pentru Perioadele promoționale (Black Friday, Crăciun, Anul Nou, Paște, etc.), termenul de livrare al comenzilor plasate în intervalul desfășurării campaniei, poate fi diferit de cel afișat pe site-ul www.magazin112.ro  și se va face într-un interval de până la 25 zile lucrătoare de la acceptarea și confirmarea comenzii de către operatorii noștri.
  1. DREPTUL DE RETRAGERE
Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice.    18.LitigiiOrice litigiu apărut între Utilizatori și MAGAZIN112.RO va fi rezolvat prin cale amiabilă. În cazul în care nu s-a reușit stingerea conflictului pe cale amiabilă, competenta revine instanțelor de judecată romane de la sediul SC CRISTEXIM SOLUTIONS SRL.Drepturi de autorMaterialele incluse în acest web-site aparțin în exclusivitate MAGAZIN112.RO. Nici un material informativ textual sau fotografic nu poate fi reprodus fără acordul beneficiarului. 
  1. Dispoztii Finale
MAGAZIN112.RO isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului/structurii acestuia/serviciului precum si orice continut fara notificare prealabila a Utilizatorului sau Clientului.MAGAZIN112.RO isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.Toate 
WhatsApp chat